استفاده از موم روشی ارزان و موثر به منظور برداشتن موهای زائد است. طریقه درست کردن پارافین برای پارافین تراپی موم علاوه بر ارزان بودن جایگزینی بی نظیر بـه جای اپیلاسیون و یـا اصلاح و واست. طریقه درست کردن پارافین برای پارافین تراپی یکی از مزایـای استفاده از موم حذف مو از ریشـه هست که باعث مـیشود موی بعدی کـه جاگزین آن خواهد بود نرم تر و نازک تر کمتردر بیـاید. دقیقا موم چیست ؟

معمولا وو موم قندی را باهم اشتباه مـی گیرند اما درون واقع هر دو روشی مختلف به منظور حذف مو است. هر دو دارای یک کارایی مشابه هستند هر دو مو را از ریشـه درون مـی آورند اما دارای مزایـای مختلف و مواد مختلف هستند .
در واقع واز رزین ( هیدروکربن ترشح شده از گیـاهان ) و مقدار زیـادی مواد مضر به منظور پوست تشکیل شده است.برخی از این ترکیبات عبارتند از رنگ ، طریقه درست کردن پارافین برای پارافین تراپی مواد شیمـیایی و رایحه مصنوعی . هنگامـی کـه از وبرای از بین بردن مو استفاده مـی کنید باعث ایجاد آلرژی درون برخی از افراد مـی شود. تنـها دلیلی کـه بیشتر مردم موم شکری را بـه عنوان یک روش برداشت مو ترجیح مـی دهند نداشتن عواقب شیمـیایی و همچنین ساخته شده از مواد طبیعی است.بسیـاری از مردم بعد از اپیلاسیون دچار خارش و عفونت مـی شوند .

تاریخچه موم قندی
بسیـاری از مردم با موم قندی بـه عنوان یک روش مناسب به منظور برداشتن مو آشنا نیستند.با این حال این روش حذف مو مربوط بـه قرن ها قبل بوده هست که مردم کشورهای عربی و آفریقایی به منظور از بین بردن موهای زائد استفاده مـی د. درون واقع کلوپاترا بـه عنوان یک چهره مشـهور درون تاریخ از همـین روش به منظور زیبایی خود استفاده مـیکرد.
این روش بعد از سال ها و اولین بار توسط یک زن تونسی درون بریتانیـای کبیر انجام شد.

ویژگی های موم قندی
این ماده چسبندکاملا طبیعی دارد. درون واقع موم قندی شبیـه کارامل یـا عسل است. درون مقابل موم مصنوعی استفاده از آن به منظور پوست مفید هست , و همچنین باعث رشد دوباره مو بـه صورت صاف نرم و کم پشت مـی شود. یکی از تفاوت های بین موم قندی و وشستشوی آسان هست موم قندی بـه راحتی با آب شسته مـیشود اما موم مصنوعی بر روی پوست باقی مـی ماند.
عملکرد موم قندی
استفاده از موم قندی بسیـار آسان است. اول از همـه منطقه ای کـه مـی خواهید موم بزنید را انتخاب کنید مطمئن شوید خراش و یـا زخمـی درون آن منطقه نباشید سپس بـه کمک یک کاردک مخصوص و پهن بر سطح پوست بمالید و حتما درون جهت خواب مو بر روی پوست بمالید سپس نوار پارچه ای کـه بهتر هست نخی باشد را بر روی موم بگذارید و از سمت مخالف رشد مو پارچه را بکشید قبل از کشیدن حتما یکی از دستان خود را بر روی قسمتی از پوست کـه قرار هست کشیدن پارچه از آنجا شروع شود بگذارید و خیلی سریع بکشید اگر آروم این کار را انجام دهید باعث ایجاد کبودی و کوفتگی بر روی پوست مـی شود.

مزایـای موم قند
موم قندی بـه دلیل داشتن مواد طبیعی هیچ آلرژی به منظور شما ایجاد نمـی کند.
شما مـی توانید موم قندی را درون خانـه با کمک شکر گرانولی و آبلیمو درون خانـه درست کنید.
برای ساختن موم درون خانـه ۱ لیتر آب را با مخلوط شکر و آبلیمو بر روی شعله بگذارید که تا بجوشد و مانند عسل غلیظ شود .
یکی دیگر از مزایـای موم قندی ، رشد مو را بسیـار عقب مـی اندازد .
اگر پوست حساسی دارید بعد از موم انداختن با کمک یخ پوست را ماساژ دهید.
در چه مناطقی از بدن مـی شود از موم استفاده کرد ؟
موم شکر را مـی توان بر روی هر منطقه از بدن از جمله ابروها،بالا، پاها ، ، شکم، بازوها استفاده کرد.

دستورعمل مصری به منظور ساخت موم
مصریـان ۳ فنجان عسل ،‌۲ فنجان آب ، و ۲ قاشق غذاخوری آب لیمو را درون یک تابه مـی ریزند و آن را که تا زمانی کـه به جوش آید هم نزنید.بگذارید آروم بجوشد بعد از آنکه بـه جوش آمد ۳۰ دقیقه بگذارید بر روی شعله کم بماند. و هر چند دقیقه آن را هم بزنید.. بعد از آنکه طلایی و قهوه ای شد از روی حرارت بردارید . موم مصری شما آماده است.

دستورعمل هندی به منظور ساخت موم
دستور عمل ساخت موم هندی را ترجیح مـی دهم ،
۲ فنجان شکر
۱/۴ فنجان آب
۱/۴ فنجان آبلیمو
بگذارید با حرارت بسیـار کم بـه جوش بیـاید بعد از آنکه بـه جوش آمد بـه مدت ۲۵ دقیقه آب پز بگذارید که تا به رنگ کهربایی تیره تبدیل شود.۱۵ دقیقه اجازه دهید که تا سرد شود. درون این موقع موم سفت مـیشود. موم آماده شده را کـه رایحه ای با بوی لیمو دارد را درون ظف پلاستیکی درون بسته بریزید.

دستور ساخت موم مخلوطی فوری از چند دستور
با ترکیبی از دستور هندی و مصری مـی توانید ۱/۴ فنجان عسل ، ۱/۴ فنجان آبلیمو و یک فنجان شکر را درون ماکروویو بگذارید. و بعد از ۳۰ ثانیـه انرا تکان دهید . زمانی کـه محلول شما طلایی قهوه ای شد موم آماده است.
بدون هیچ عوارض جانبی پوستی زیبا و صاف را داشته باشید.
تهیـه و ترجمـه اختصاصی : طریقه درست کردن پارافین برای پارافین تراپی be3t.ir

امتیـاز شما بـه این مطلب :




[موم قندی روشی ارزان و راحت به منظور ازبین بردن موهای زاید ... طریقه درست کردن پارافین برای پارافین تراپی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Tue, 17 Jul 2018 08:06:00 +0000